So come to me on Friday, or Saturday, or Sunday, but I can’t wait ‘til Monday

Så har man fått årets första myggbett och som alltid blir de första betten extra stora och kliar extra mycket. Men alla tecken på att sommaren närmar sig är bra så jag ska inte klaga. Igår blev jag hämtad efter middagen och hamnade på Hammarö där det spelades brännboll (därav myggbetten) och sedan fick jag höra massa fyllehistorier. Det är alltid lika kul att höra att andra också råkar ut för saker, det dämpar den egna ångesten lite, haha.

Nu är det söndag i alla fall som ni nog är medvetna om och detta blir sista söndagen som jag måste plugga. Underbart på alla sätt! Det som ska pluggas på är talet som är så tråkigt så jag får be om ursäkt redan nu till er som måste lyssna på det sen, hoppas att ni inte somnar! Ska försöka göra det lite roligare.



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0