Bara som det är med er

Jag känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera på helgerna så här kommer ännu en kort liten sammanfattning.

I fredags var det party med brudarna. Jag hade tänkt hålla mig nykter och lyckades nästan hålla mig hela förfesten. Partyhumöret kom inte riktigt igång förrän vi intog Arena och i slutet av kvällen hade cidrarna gjort sitt om man säger så. Fast jag mådde relativt bra om man jämför med vissa andra (någon som känner sig träffad? Haha). Kvällen innehöll bland mycket annat ett par försök att komma in på Ankan utan vidare framgång, en i sällskapet fick en utskällning av DJ:n, eskortering av en 91:a in på Score, ett kort samtal med några örebroare om vart "huset" låg i stan och så massor av dans såklart! Det hände en hel del under kvällen och jag har fullt upp med att komma ihåg allt. Det som jag från början inte alls hade lust med blev tillslut en helt superbra kväll! Det tackar jag er för mina fina vänner!

Idag har jag träffat en mycket fin kille. Vi bestämde oss för att våra gäng skulle grilla men det slutade med endast killarna och jag satt på skutberget och frös. Svinkallt är bara förnamnet. Speciellt synd var det om mig och Robin som fick sitta i en timme i nästan storm och tunna kläder medan vi väntade på att de andra två skulle komma så vi fick tända grillen. Men som tur var så hade Andreas en filt med sig när han kom så man kunde värma sig lite. Efter att ha grillat och frusit ett tag så bestämde vi oss för att åka hem till Andreas med ett litet stopp på Donken på vägen. Vi hade en mysig kväll trots att jag var väldigt trött och blev tråkig.

Nu: sängen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0