Autour de moi j'entends rire

Det är inte klokt hur snabbt det blir dammigt här hemma. Vi måste ha väldigt roligt med andra ord! För det är väl det som dammtussarna är ett bevis på? Nu har jag i alla fall städat och det känns alltid lika bra. Sitter i köket och hör hur det åker förbi bilar utanför med musik och volymen i bott, och jag blir lite glad på nåt sätt. Det känns som att det på något vis är ett vårtecken. Längtar tills man kan sitta ute och fika på nåt mysigt café eller bara ta en glass vid älven. Sommar kom! Jag saknar dig!
Måste säga att livet känns bra just nu. Känner mig lycklig! Fast lite hungrig är jag. Synd bara att vi inte har bokat bord förrän klockan sju. Den där pepparkaksburken som står bortglömd i skafferiet ligger risigt till nu alltså...


En bild på absolut ingenting som egentligen blev fel när jag tog den, men den får illustrera den rosa känslan som fyller kroppen nu!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0