"Du borde för fasen klara det här, du är ju över 18"

Vet ni vad jag har köpt nu? Biljetter till Kenny Starfighter! Mohaha... så imorgon blir det bio med sötmarika.
Det visade sig att affärerna hade vårkväll eller vad det kallades så det var öppet till 21. Det passade oss perfekt då vi kunde ta en tur på stan efter att vi hade ätit. Köpte dock ingenting, måste ju spara mina penningar till Stockholm.


Jag åt enchiladas som var supergoda.

Och så himla fint tycker jag att det är när det finns träd inomhus (levande eller ej)



Vi lekte nån lek också där jag mer eller mindre dumförklarades, därav rubriken. Men annars en riktigt trevlig kväll.

puss!


Kommentarer
Postat av: Jennie

det såg gott ut!

2009-03-28 @ 18:58:20
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0