Don't roll your eyes

Dags för en liten rewind till fredagen. Först förfest hos mig sen studentfest.

Innan pojkarna kom så tog jag och Marika några kära knasbilder, värmde upp lite så att säga.




Här är de, the partypeople:


Jag kan säga att drinkarna slog till ganska snabbt (inte konstigt egentligen med tanke på hur de blandades)


Vi drog iväg till Nöjes och hamnade i en lååång kö, men jag har för mig att den gick ganska snabbt ändå. Resten av kvällen gick också riktigt fort och jag tror bestämt att jag hade det riktigt trevligt trots lite gnäbb och någon cider för mycket. Blev så mycket så att vi bestämde oss för att ställa in Molotov Jive (vilket jag vet att jag kommer att ångra men that's life). 70-årskalaset blev av i alla fall. Blev lite besviken faktiskt, det var nästan inget drama alls den här gången. Fast sen så gick jag ju också innan de flesta hade hunnit komma i form så jag får väl invänta rapporter från de som stannade kvar.

Nu ska jag plugga resten av dagen, prov imorgon.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0