Det doftas vår

Vårkänslorna och vårtecknen har varit framme idag. Det känns riktigt fint, jag älskar vintern men det är faktiskt skönt att bli av med den.

Dagen har inte varit den slappaste, eller skolan var ganska smärtfri faktiskt, fast vi var väldigt effektiva på juridiken! Men efter skolan blev det full rulle. Har åkt runt halva stan med mamma och syster för att köpa saker tills imorn då min fina lillasyster blir 16 år. Tiden går fort när man har roligt, höhö. Så hela eftermiddagen har man mest sprungit runt en massa, slutligen landade vi på Max med varsin burgare och det behövdes. Och nu sitter jag här och har ont i hela kroppen och sängen står där och ser jätteskön ut.

Måste bara berätta att jag och Marika faktiskt har sett idol-Lars idag på en parkeringsplats utanför skolan. Snygg-Lars får han heta nu för han var rätt snygg i verkligheten. Bara så att ni vet, haha.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0