Den fattas mig!

Utan mobil i tio dagar är det som gäller. Ingen lånemobil fanns på lagret heller så jag får försöka fixa någon annan under tiden för ärligt talat, helt utan mobil i TIO dagar klarar jag aldrig. Jag har varit utan den i ca fyra timmar och jag vet inte hur många gånger jag har känt i fickan efter den. Tomt. Men jag överlever nog, förhoppningsvis!

Skippade matten gjorde jag idag också, men hur är det meningen att man ska orka gå dit?  Inte nog med att lektionerna ligger på eftermiddagen, dessutom ligger måndagens lektion precis efter en lektion med Ulf. Hur tänkte schemaläggaren där? Det är som gjort för att bli tillräckligt trött för att inte gå på matten. Idag somnade jag nästan under Ulfs genomgång, ögonlocken fick verkligen kämpa. För att inte somna underhöll jag mig med att räkna hur många gånger han sa "då va" under genomgången. 52 gånger. Missade säkert några stycken.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0