Där jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit

Just nu sitter somliga och skriver högskoleprovet, men inte jag, det är jag alldeles för skoltrött för, det hade nog tagit knäcken på mig om jag ska vara ärlig. Ibland känns det som att man har hundra saker att göra men man har aldrig tid att göra dem för det finns andra som mer eller mindre planerar dagarna åt en. När ska jag få göra det jag vill? Nu har jag i alla fall några timmar för mig själv då resten av familjen är och köper fiskar. De timmarna ska jag utnyttja väl, ska försöka få bort en del av läxhögen som har växt sig enorm. Fattar inte varför jag inte tog tag i den igår när jag var så hemskt rastlös. Att ta tag i tråkiga saker är inte min starka sida.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0