Vinter

På fredagar har vi bara en lektion, det känns lite onödigt att gå till skolan för bara den men vi kanske ska ändra det till att vi är lediga på fredagar vilket ju vore väldigt skönt. Hur som helst, kort dag idag alltså vilket gjorde att jag kom hem tidigt efter en negerboll med Marika på café honey. Rastlös som jag är så bestämde jag mig för att gå en promenad i vintervädret. Tyvärr så hade snön redan börjat smälta occh känslan blev inte sådär härligt vintrig som jag hade tänkt mig men det var skönt ändå. Jag älskar att bara få gå för mig själv och fundera lite, rensa tankarna. Nu är jag redo för nya tag igen!





puss!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv jaa så slipper man ladda ner massa för jag har inget sånt program och de är onödogt när det är olagligt så :) de där funkar perfekt

2009-01-24 @ 00:15:34
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0