Shopping downtown




Jag var på topphumör när vi gav oss iväg till stan för att shoppa loss. Det var lite kallt och min syster övertalade mig till att ta bussen istället för att gå och det var nog ett bra val eftersom det blåste som bara den. På stan hittade jag en kofta, väska och lite annat smått och gott så jag är nöjd. Det känns faktiskt förvånansvärt bra när plånboken blir tunnare.
Mitt i spenderandet av pengar ringde mobilen och det samtalet var nog det värsta jag fått hittills det här året. Eftersom jag jag själv inte vet vad det handlar om riktigt än så varken kan eller vill jag berätta vad samtalet rörde sig om. Allt jag kan säga är att jag just nu sitter som på nålar och väntar på ännu ett samtal. Väntan måste vara en av de absolut värsta saker som finns.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0