Matte är inte längre min grej

Jag fattar inte riktigt hur det hände men helt plötsligt blev jag helt förståndshandikappad när det kommer till matte. Jag brukade ju för fasen vara bra på det! Matematik. Bara ordet får det att vända sig i magen på mig. Usch, ett IG doesn't suit me. Tur att man har en moster som är lärare i just detta hemska ämne, hon kan vänta sig ett besök av mig inom en snar framtid för nu ska här pluggas matte som aldrig förr! Jag vägrar sommarskola. Gaah, haha, så nu vet ni!

Jag försökte ta lite bilder på vägen hem förut men jag frös och händerna skakade okontrollerat så resultatet blev inte direkt magnifikt. Men ni kan ändå få se den här bilden för jag tyckte att det var lite häftigt att "min" bokstav hamnade överallt:



Tihi
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0