Halloj!

Jobbiga torsdagen är äntligen snart slut. Torsdagar är utan tvekan den värsta dagen på veckan. Kvart i fem slutar man. Men dagen gick ganska fort ändå. Det kan bero på att allting på något sätt lyckades bli 14 gånger roligare än vad det egentligen var, mycket för att både jag och Marika var på knäppt humör. Och så måste jag ju skryta lite också eftersom jag fick lite smartare än medel på ett IQ-test som vi gjorde på psykologin. Det ni! Fast det visste jag ju redan, hehe.
Och igår visade sig Karlstad från någon sida (inte var det den bästa i alla fall) när det vår vackra stad var med i idol. Och lite kul var det ju att man faktiskt kände igen några som var med, och nej jag tänker inte säga vilka för då skäms jag ännu mer, haha.
Nu väntar läxor!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0