Sunny sunday



Idag är som vanligt pluggdag, det är bara det att det är så svårt att komma igång. Istället för att räkna ut ekvationer för linjära grafer så sitter jag här och lyssnar på Glasvegas och väntar på att ta ut makaronipuddingen ur ugnen. Jag blev nämligen tvungen att göra maten idag, för mamma och pappa var tvugna att helt plötsligt åka en sväng. Det har nog ingenting att göra med att jag fyller år imorgon, absolut inte. Nu måste jag sluta innan jag babblar iväg om ingenting. Dags att ta tag i den där jäkla ekvationen.

puss!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken underbar bild, får mig att längta till sommaren igen. :)

Känner igen det där med att skjuta upp pluggandet, allt för väl... Grattis förresten!

2008-10-13 @ 22:55:39
URL: http://petray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0