Mårbacka

Idag hade klassen en liten utflykt till Mårbacka. Världens sötaste tant guidade oss genom huset. Det blev en mysig dag, ca tusen gånger bättre än vanliga lektioner. Efter resan så blev det en lunch-fika för mig och Marika. Blåbärsmuffins och te. Fast jag blev lite besviken över att de hade bytt ut vaniljkrämen i muffinsen mot citronkräm, så nu vet ni det om ni var intresserade, haha. Kvällens planer innehåller bara Idol än så länge. Men om en vecka, en enda vecka, då behöver jag inte längre vara avundsjuk på alla som är ute och svänger sig för då är det äntligen min tur att göra premiär på Arena. En födelsedag har aldrig varit så efterlängtad tror jag.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0