I love my camera

Jag fick ju en ny kamera när jag fyllde år, jag aldrig haft nån liknande förut så det är en massa funktioner som jag måste lära mig. Detta har resulterat i att min dator just nu är fylld av bilder på i stort ingenting. Bara helt onödiga bilder som den här:



Därför känns det extra roligt att jag imorgon faktiskt kommer få möjlighet att fota något annat än det som finns här hemma. För självklart kommer kameran att få följa med och dokumentera morgonkvällen. Då är det äntligen dags för det som jag har väntat på i kanske ett halvår då vi köpte biljetterna: Björn Gustafsson och gänget på universitetet. Det kan vara så att mina förväntningar är lite väl höga men det spelar ingen roll för jag tror att det kommer bli kalasbra!

Nu ska jag sova så att jag är utvilad inför yrkes-rotary:t som vi ska på imorn på skolan. Det kommer bli ett himla fläng hit och dit.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0