"Det här var en bra dag, men nu har ni förstört den!"

Filosofiläraren fick lite psyk på lektionen imorse och tappade helt tråden så vi fick sluta tidigare. Skrämmande man det där, många fula ord blev det. Min dag har i övrigt inte varit särskilt bra. Jag har halsbränna, känner mig febrig och mår spyilla, så det var som en skänk från ovan när vi fick sluta tidigare från rättskunskapen och vi kunde skita i matten. Jag får absolut inte bli sjuk nu för på torsdag är det ju Björn Gustafsson och gänget på universitetet. Jag längtar!
En föreläsning var det idag också, egentligen skulle Mats Odell prata men han hade annat för sig så det var några andra som föreläste. Koll på cashen hette det. Intressant faktiskt. En rolig sak har i alla fall lyst upp denna dumma dag, skolfotot har kommit. Äntligen! Det var verkligen på tiden. Jag kan ju inte direkt säga att jag är nöjd med min prestation framför kameran men å andra sidan så är man väl nästan aldrig det när det kommer till skolfoton.
Nu ska jag kurera mig ordentligt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0