Angels Lie To Keep Control

Lång dag idag. Det var nära att jag inte gick på matten men jag var faktiskt duktig och gick dit ändå, fast jag gick lite tidigare. Skönt är det i alla fall att vara hemma nu.
Även om torsdagar är lika med långa dagar och man mest är trött hela tiden så känns det ändå som att det är väldigt effektiva dagar. Idag har en hel del blivit gjort. Ett fikamöte med Marika och Julia om projektarbetet har vi hunnit med och det känns som att vi har kommit på några riktigt bra idéer som jag längtar efter att få sätta igång med. Det ska bli skitkul tror jag. Nu ska jag skriva rent några juridikfrågor som ska lämnas in.
Vi kör lite pluggmusik till det:



Slipknot- Snuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0