Möbler, stugor och glass

Nu är det mindre än en månad kvar tills vi ska flytta och det betyder att det är hög tid att köpa möbler. Och det är precis vad jag och mamma har gjort idag. Jag tror att vi har varit i nästan alla möbelaffärer här i stan. Vi har lyckats köpa en soffa och lite småsaker. Dessutom har vi hittat ett köksbord med stolar som vi ska köpa imorgon. Lite andra saker har vi redan köpt och längtar tills vi kan börja ställa in dem i lägenheten. Mamma och jag gjorde en överenskommelse om att vi innan söndag kväll ska ha packat minst tio lådor, så vi har en del att göra eftersom vi hittills bara har packat en enda.

Tidigare ikväll tog vi en tur till en stuga som några kompisar till familjen har köpt. Och hur mysigt får man ha det?! Helt underbar var den och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är avundsjuk. Öppen spis och stora fönster.

puss!


Kommentarer
Postat av: marika

blir avis, vill också flytta ju! kanske kan få hjälpa till lite (a)

2008-11-09 @ 01:20:13
URL: http://marikkaa.blogg.se/
Postat av: Sara.

heej! haft en bra lördag?

Gå gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar:)

2008-11-09 @ 01:24:17
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0