Sommar

Det är så skönt nu när sommaren har kommit, det är bara det att det har gått så snabbt. Jag hann aldrig ens köpa vårkläder och jag har ingenting att ha på mig. Tur att jag åker till Stockholm imorgon med mamsen så man kan fylla på garderoben lite. Det finns en hel del som ska införskaffas, bl a en bikini och sommarskor. Och så lovade jag min mage att den skulle få sushi och glass. Vi längtar. Men det har varit otroligt varmt idag och termometern här hemma visade på 22 grader i skuggan. Jag är inte direkt avundsjuk på de som var tvugna att springa motionsrundan på gympan idag i stekande solsken. Eftersom jag inte får springa pga ryggproblem så gick jag och några andra ett varv istället. Nej nu kan jag inte sitta här längre och slösa bort tiden när jag kan sitta ute och göra det.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0