mm...

Jag får nog erkänna att jag faktiskt var lite bakis. När jag hade varit uppe ett tag så märkte jag att jag mådde illa och detta var kanske inte den bästa dagen att må dåligt på. Vi är nämligen hundvakt åt Milton. Han är väl lugn och så men det är bara det att efter varje gång han har varit ute så drar han med sig hundra fästingar in. Jag har hittat en krypande på mig och minst tio stycken på honom eller golvet. Så varje gång det kliar eller hugger till på något ställe så tror jag att det är en fästing. Det måste vara en explosion av dem nu. Gillas inte. Nu på eftermiddagen fick vi besök av mina söta små kusiner som inte ville göra något annat än leka, and they wouldn't take no for an answer.
Gårdagen, jag vet inte hur det gick till men jag fick i mig lite för mycket och halva kvällen tillbringades ute på gården efter att jag fått ur mig en hel del. Så för min del var kvällen inte så lyckad. Vet inte om den var det för någon. Folk var ledsna, saker gick sönder och andra saker hände. För min del kan kvällen glömmas snabbt. Har nog aldrig mått så dåligt. Men nu är det lite bättre. Inget bad blev det idag heller. Det var ingen som var särskilt sugen på det och vädret var inte så inbjudande. Nån annan gång.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0