Ledig (nästan)

Det var skönt att inte behöva gå till skolan idag och få sova hur länge man vill, men vad spelar det för roll när man ändå vaknar halv åtta? Men det var nog bara bra att jag vaknade så tidigt eftersom jag har väldigt mycket att göra idag. För att vara säker på att jag får allt gjort så har jag gjort ett schema. Och just nu visar det en halvtimmes paus vid datorn. Jag har redan hunnit göra några uppgifter i företagsekonomin men jag upptäckte att det var mycket mer att göra än vad jag trodde så jag kanske inte hinner klart idag som jag hade tänkt mig. Och så föreslog jag att jag skulle dammsuga idag också, det var nog lite dumt. Men jag gillar när man har något att göra hela tiden, fläkt och fart.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0