Idag är en annan dag

Igår var det verkligen inte min dag. Allting bara körde ihop sig för mig. Avslutningen av den var inte heller särskilt bra, när jag borstade tänderna så lossnade en bit av den plastbit som jag har på ena tanden. Igen. Så nu får jag ta mig iväg till tandläkaren för tredje gången på kort tid. Det känns inte så jättekul direkt.
Denna dagen har varit bättre i alla fall, det kanske beror på att förväntningarna låg någonstans på noll. Just nu sitter jag och målar en bild till mors dag. Jag hade tänkt lägga in en dikt eller något men märker nu att det får nog inte plats. Fast det gör inte så mycket eftersom jag inte hade någon som var tillräckligt fin. Bara det bästa är bra nog till min lilla mamma!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0