Vad har jag missat?

Det är frågan som går genom mitt huvud just nu. Klockan tio i tio imorgon ska allt vara klart men det känns som att någonting fattas. Fast jag får ju alltid resfeber så det är säkert samma sak den här gången. Att packa var mycket svårare än vad jag trodde och jag kommer nog inte bli klar ikväll. Jag får ställa klockan på en halvtimme tidigare imorgon så får det sista fixas då. Jag har i alla fall hunnit baka idag även om det blev lite misslyckat och handlat och allt annat är gjort, det är bara packningen kvar. Suck, vad tråkigt det är.

Det blir nog inget mer inlägg ikväll så jag passar på att önska trevlig helg och allt det där.
Massor av pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0