Fredag. Eller nej! Torsdag.

Hela dagen har det känts som att det är fredag, men det är det ju inte och det är jättejobbigt att behöva tänka om och inse att man måste gå upp tidigt imorgon med. Och imorgon blir det ännu tidigare för då ska jag till Gruvlyckan centrum (nån som vet var det ligger?) och måste därför byta buss i stan och krångla. Men sen är det helg och ett sovkalas vore inte helt fel.


Idag lät jag cykeln stå och tog bussen till jobbet eftersom jag skulle ner till stan och träffa Marika efteråt. Det känns som att det var evigheters sen vi sågs. Åt glass och gick i affärer gjorde vi. Och så tänkte vi prova båtbussen men ändrade oss senare när vi förstod att det var ett långt tag kvar tills den skulle gå. Det får bli någon annan gång. Men en härlig dag har det varit och än är det inte slut så jag ska gå ut och försöka fånga de sista strålarna från solen.

puss!

Kommentarer
Postat av: marika

svar: njae lite :D men vafan, det var ju aaasvarmt.

2008-07-03 @ 19:17:13
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0