Barnkalas är roligare när man är liten

Det finns nog inte en kroppsdel som inte värker på mig just nu. Jag har varit med och hjälpt till på min kusins barnkalas idag och jisses! Man sitter inte still en sekund kan jag tala om för er som inte vet. Jag sprang mest runt och fixade med allt samtidigt som jag kastade avundsjuka blickar på sexåringarna. Jag ville ju också vara med och leka för jag älskar de där lekarna som man lekte när man var liten. Är lite sugen på att fixa ett lekparty med alla gamla godingar. Det vore nåt!
Nu ska jag läsa bloggar vilket jag inte har gjort på nästan en vecka. Abstinens? JA! Och av någon anledning så vill inte bloggkoll fungera hemma hos mamma men här hos pappa går det så när jag nu loggade in så hade jag 353 olästa inlägg. Så nu vet ni vad jag ska sysselsätta mig med ett tag.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0