Fly free

Jag fick VG på matteprovet!!! Jag äröverlycklig eftersom jag tyckte att det var det svåraste vi gjort hittills. På eftermiddagen efter en lååång håltimme fick jag reda på att jag ligger på G i franskan men att jag borde kunna höja mig till VG. Inget oväntat där. Synd att man måste gå i skolan så länge när det är så fint väder. Man vill bara glassa i solen. Har för övrigt inhandlat det som ska bäras på valborg. På kroppen alltså. Nu är det bara det som jag ska ha på mig på söndag på min systers konfirmation kvar.

Måste bara berätta om att dagen började inte så fint. Det var nämligen en liten oskyldig fågel som blev påkörd mitt framför ögonen på mig när jag väntade på bussen. Den blev dessutom påkörd flera gånger. Ett litet liv som slocknade. Tycker lite synd om den.

Men nu ska mamma förhöra mig på aktiekunskapen!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0