I can't tell you where we're going

Om ni bara visste hur mycket jag skulle vilja åka nånstans just nu, vart spelar ingen roll, bara lämna Karlstad för några dagar. Nedräkningen till Stockholm har börjat, men det räcker inte, jag vill nånstans just precis nu. Följer du med?
Men jag antar att det kommer stanna vid önsketänkande. Igår pratade jag och Elin om att åka till Malmö eftersom det fanns en del intressanta människor på matchen i Leksand. Det var mest på skämt men jag skulle inte ha något som helst emot om vi drog iväg. Bara för att vi hade pratat om det så drömde jag om malmöklacken inatt. Och det är väl så det får bli, jag får resa bort i denna natts dröm också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0