Sommar hela dygnet

Igår spenderade jag kvällen med sju snygga brudar. Det började med grillning hos Michelle och fortsatte på uteserveringarna. Riktigt mysigt och trevligt. Kanske lite för trevligt för det resulterade i att det inte blev någon skola idag. Tänk vad några glas vin kan göra. Sen gick jag i alla fall ensam hem och var ledsen för att jag inte hade någon med mig som jag kunde stanna ute hela natten med då det var helt underbart skönt ute. Om jag inte hade känt mig lite rädd för att bli påhoppad av någon så hade jag nog blivit sittandes vid kanalen och bara njutit. Istället gick jag hem och tog en dusch och rev halva badrummet. Så kan det gå.





puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0