I'm running away with you

Det har varit en bra dag idag. Ja, så kan man nog sammanfatta den. Andreas och jag har kört runt och hälsat på våra morföräldrar. Först åt vi tacos hos min mormor och morfar som tydligen hade tyckt väldigt bra om min fina pojkvän, men jag hade inte väntat mig nåt annat heller. Hur kan man inte tycka om honom? Sen körde vi vidare till hans mormor som var jättegullig. En riktigt fin nationaldag.

Vet inte om jag har nämnt här i bloggen att min mamma och jag har provat på att äta efter GI, men det har vi hur som helst gjort. Men då båda två helt tappat matlusten för att man är så förbannat mätt hela tiden och vi blev båda väldigt trötta så bestämde vi oss för att nu efter 10 dagar bryta dieten. Och det ska bli riktigt skönt att kunna äta vad man vill igen, därför ska jag svulla mig riktigt nu med massor av godis ikväll. Mums! Så min kväll kommer se ut ungefär såhär: Sittandes i soffan framför fotbollen med en godispåse i ena handen och min pojke i den andra. Perfekt!



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0