Bal och middag med klassen

Full rulle hela dagen har det varit. Från och med att jag väcktes av vaktmästaren imorse så har det nästan inte varit en lugn stund. Men sedan klockan tre har det bara varit roligt så det gör inget! Träffade Marika på stan och shoppade upp några av de sista slantarna och sedan mötte vi upp Julia och Johanna på torget för att gå till Nöjes där det var (och fortfarande är) bal för alla skolor utom två. Alla var fina som bara den och jag kan säga att jag längtar ännu mer till våran bal nu.


Julia var himla söt och tyvärr lyckades jag inte ta någon bild där hon tittade mot kameran. Men vacker var hon i alla fall!


Andreas, Robin och Jimmy var väldigt stiliga. Killar borde ha kostym oftare.

Efter att ha kollat på alla snygga människor en stund så gick vi vidare till hamnen och Barbros brygga där vi hade en middag med klassen. Supergod mat och jättemysigt hade vi. Som någon sa, det är synd att vi börjar göra saker med klassen nu när skolan snart är slut. Men bättre sent än aldrig!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0