What a day

Första lektionen för dagen började halv tre men jag var duktig och pallrade mig iväg till skolan vid halv elva ändå. Där mötte jag Marika och vi åkte hem till henne för att plugga juridik. Och det gjorde vi så bra så vi inte längre ligger efter, eller jo det gör vi men bara med ett kapitel. Görbra! Dessutom lyckades jag klämma i mig frukost, lunch och mellanmål på mindre än tre timmar, jag kände mig lite lätt illamående efter det kan jag tala om för den som är intresserad.
Annat som hänt idag:
Främmande katt hittad i min systers säng.
Konstigt samtal där ingen av oss ringde den andra men ändå ringde vi varandra tydligen. Någon som fattade? Nej, inte jag heller! Det finns det nog bara en viss filipstadsbo som gör.
Och sist men inte minst så fick min lille kusin åka in till akuten och ska visst opereras nu så jag håller båda mina tummar för att det går bra!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0