Så blir mitt liv

Jag som tänkte att jag skulle vara helt klar med boken om mig den här helgen. Hade tänkt skriva lite igår kväll men eftersom både jag och Marika var riktigt uttråkade så åkte jag till henne istället men sen visade det sig att även Julia hade tråkigt så det slutade med att vi satt på Score. Därför vaknade jag inte förrän klockan halv ett idag och då hade nästan halva dagen gått och det som var kvar av den har spenderats i svenskablocket. Just nu håller jag på att skriva klart kapitlet om hur mitt liv kommer bli och jag märker att jag har drömt iväg ganska rejält så jag måste nog försöka göra det lite mer realistiskt. Hoppas ni har haft en fin söndag trots det jäkliga vädret.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0