PUSS



Om ni bara visste hur effektiv jag har varit idag! Har bland annat äntligen fått ordning på min garderob så nu behöver jag inte kämpa för att komma in i den längre. Snart har jag bott här i lägenheten i två månader och jag känner att det är dags att bli klar med mitt rum snart. Så imorgon hoppas jag att vi ska kunna ta en tur till stans möbelaffärer så jag kan fylla rummet med saker och slippa ekot. Får se vilken sida mamma har vaknat på bara, men jag hoppas, hoppas.

Jag känner mig lite sådär lagomt jättelycklig idag! Älskar när man kan vara det utan någon direkt anledning. Hoppas att ni också mår bra!

puss!

Kommentarer
Postat av: marika

sjuuuuuukt fin bild

(ett tips, gör en tavla av den och ge den till mig när jag fyller 19)

2009-01-22 @ 22:08:55
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0