Seegt

Hatar när blogg.se är segt, det tar ju hundra år innan något händer. Men men...inte så mycket att göra åt det!

Om ni bara visste hur effektiv den här dagen har varit. Vi fick jättemycket gjort i skolan bl a tog vi några kliv framåt i vårt projektarbete, som ni väl förresten inte glömmer bort att hjälpa oss med? makemehappy för er som har glömt.
Sen så blev tågbiljetterna fixade och så har jag pluggat matte så att hjärnknölarna blödit. Känner mig riktigt duktig faktiskt. Förutom att ha pluggat matte hela eftermiddan så hann jag faktiskt med ett litet träningspass vilket var välbehövligt då jag inte har tränat på jag vet inte hur länge. Så nu hoppas jag på lite träningsvärk imorgon, haha.

Vi fick tillbaka boken om mig idag också och jag fick höra att jag har en väldigt positiv livssyn. Det kändes fint att höra.

Nu går jag och lägger mig med en bra känsla i magen efter dagens bravader.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0