Give it to me baby

Nu är det ingenting kvar att plugga den här veckan och därför har jag mer eller mindre tagit lov nu. Underbart, underbart.
Imorgon är det torsdag som ni nog vet och den värsta dagen på veckan. Eftersom jag måste gå på matten imorgon så har vi ett stort hål mitt i schemat. Massor av tid att slänga bort på något helt onödigt, som att spana killar i möbelaffärer, eller hur Marika?
Matte förresten, tydligen så tror min lärare att jag har hoppat av kursen, vilket jag inte har. Visst, jag har kanske inte varit där så ofta men det beror helt enkelt på att hon har sagt att man inte behöver komma. Jag är grymt irriterad på den läraren just nu och jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om hur fel jag tycker att hela situationen är, men ni har tur för det tänker jag inte göra. Sätter istället punkt här och försöker pigga upp humöret igen genom att blogga lite på makemehappy-bloggen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0