Snälla Måndag, vill du försvinna?

Den här dagen hade jag kunnat vara utan. Har knappt sovit någonting inatt på grund av en herrans massa anledningar men mest för att jag har mått illa. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag är bakis, känns precis likadant fast kanske till och med lite värre. Kan faktiskt inte minnas när jag senast mådde så här dåligt. Jag stannade hemma från första lektionen i hopp om att jag skulle må lite bättre vilket jag också gjorde med betoning på lite. Jag lyckades i alla fall pallra mig iväg till juridiken och ett möte om gymnasieforum. Nu är jag hemma igen och ska kura ner mig och försöka må bättre tills imorn.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0