Småäta

När jag pluggar så äter jag någonting mest hela tiden. Frukt, godis, kex eller vad som helst som finns lättillgängligt här hemma. Så fort det ena är uppätet så går jag på det andra. Detta betyder att jag aldrig kommer  kunna banta, om jag nu fick för mig det, så länge som jag går i skolan. Fast å andra sidan så får jag hoppas på att det inte blir så mycket mer plugg än vad det är nu för då kommer jag bli fet, och då måste jag ändå välja mellan att plugga eller banta. Jösses.


Jag får hålla mig till detta i fortsättningen.

Märks det att jag inte alls har nån lust att skriva klart den där krönikan? Tankarna är inte riktigt där de ska vara. Koncentrationssvårigheter... hm... jag kanske har en släng av adhd i alla fall.

Jag måste bara be om ursäkt ifall någon uppfattade det som att jag förolämpade både feta människor och dem med adhd, men det var inte alls så jag menade. Känner faktiskt folk med båda "syndromen" eller vad man nu ska kalla det med ett gemensamt namn, och jag råkar tycka väldigt mycket om dessa människor.

Bla, nu måste jag sluta babbla så in i norden och bli klar med min uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0