Äntligen torsdagen den 23:e oktober.

Dagen har mestadels tillbringats på SÄG och vi gick faktiskt inte vilse! Helt otroligt. Vi har lyssnat på flera olika yrkesmän och kvinnor som då självklart har berättat om just sitt yrke. Det var mycket intressant och om man hade svårt att bestämma sig för vad man ville arbeta med förut så är det ännu svårare nu efter att ha hört om alla rolig yrken. Det känns som att jag kommer byta karriär rätt ofta så jag får chans att prova på allt.
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå så att jag kan gå ner till bussen och möta Julia. Idag är det ju, som jag nämnt och nämner igen, Björn Gustafsson! Haha, jag känner mig lite fånig men man blir nästan som en liten flicka.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0