trying to decide, trying to decide if i, really wanna go out tonight

Åh, jag är så sugen på att gå ut, köra dansgolvet helt nyktert eftersom jag inte är särskilt sugen på att dricka. Men det verkar inte som att det är någon som har samma sug som jag så jag får se hur det blir på fredag. Det är ju några dagar kvar så förhoppningsvis hinner folk ändra sig.

Idag efter skolan gick jag, Marika och Julia och kollade på balklänningar. Och jisses vad svårt jag kommer få för att bestämma mig! Det finns ju hundra färger och modeller att välja mellan, men jag har nog nästan bestämt mig för en lila klänning. Ojoj, det är så mycket att tänka på nu. Det är över ett halvår kvar men det är ju faktiskt dags att ta tag i saker och ting redan nu. Är det någon som har tips på bra balklänningsbutiker i närheten av Karlstad?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0