Sooo not a good day

Den här dagen får gärna ta slut illa kvickt. Om ni bara visste vad trött jag är på torsdagen den 27 november 2008. Största delen av dagen har jag bara suttit här hemma och inte gjort någonting, mest gnällt på mig själv för att jag är så himla uttråkad. Jag gick hem tidigare från skolan också eftersom min mage tydligen inte vill att jag ska må bra just nu. Sen i tisdags har jag haft sådär ont som att någon nyper en jättehårt oavbrutet i magen. Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att blindtarmen behövdes opereras bort en gång till. Men det går ju inte eftersom den inte finns där längre, men är det möjligt att de kan ha glömt kvar en bit när de tog bort den? Njae, tveksamt, jag får helt enkelt vänta ut det. Då är det tur att jag kan sitta och lyssna på Chester See medan jag väntar, han får mig alltid på lite bättre humör.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0