Laddar...eller nåt.

Idag var man ju ledig och självklart lyckas jag vakna klockan nio. Jag hatar att man alltid ska vakna tidigt när man har chansen att sova länge. Den här gången får jag skylla på regnet som slog mot fönstret. Försökte somna om men det gick inte så jag gick upp istället. Jag har inte gjort något vettigt, bara latat mig, sjungt singstar och nu sitter jag här och lyssnar på musik och läser bloggar och lite annat. Råkade hitta den här gamla låten. Är det någon som kommer ihåg? Det gör jag och det blir lite nostalgi.


Busted - year 3000

Vad hände med alla gamla pojkband egentligen? Vissa har man inte hört ett ljud ifrån på evigheter.

puss!

Kommentarer
Postat av: marika

oj, hade aldrig hört den här förut men den va ju fasen bra :D

2008-11-14 @ 13:30:50
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0