Jag lever för helgen

Det är så jag känner det just nu. Jag vill inget annat än att det ska bli helg. Då är allt tråkigt plugg gjort och framförallt så är det hemska matteprovet ur världen. Jag sitter här och känner hur små delar av min hjärna exploderar ju mer mer jag försöker förstå vad det egentligen är jag har prov på, för jag fattar verkligen ingenting. På torsdag kommer jag för första gången göra ett matteprov med resultatet IG, det känns ju inte alltför bra.

Men mest av allt vill jag att det ska bli helg så man får dansa och komma hem långt efter att solen har gått ner (vilket i och för sig inte är så svårt den här delen av året). Jag vill ha helg, helg, helg!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0