En timme kvar...

...tills bussen går och jag är nästan klar. Det är skönt när man kan sova tills man vaknar av sig själv och fortfarande ha massor av tid på sig innan man måste iväg. Så nu har jag ju nästan en hel timme på mig att plugga lite extra inför provet. Känner mig som vanligt inte alls förberedd men den här gången är det den känslan som borde infinna sig eftersom jag inte alls har pluggat mycket. Usch, det känns som att skolan har blivit väldigt lite prioriterat den senaste tiden. Måste bli ändring på det.

Jag kollade på de senaste inläggen och upptäckte att det var väldigt lite bilder och det ser så tråkigt ut tycker jag. Så här får ni en bild på absolut ingenting, det är den första bilden i min bildmapp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0