Är det över nu?

Ja, det hoppas jag! Jag har precis kommit hem efter att ha åkt till skolan en andra gång idag. Den här gången gällde det omprovet i filosofi och jag hoppas verkligen att det var sista gången jag gjorde det provet. Det har annars varit en ganska konstig dag, den har inte varit så kontrollerad direkt från min sida. Ingenting har direkt blivit som jag tänkt det. Nu ska jag äta lite för om en timme måste jag åka igen. Fick ett sms för en halvtimme sen: "Kom ihåg att vi ska vara hos mamma på hennes jobb när hon slutat:)<3" från min syster. Va? Nej, det kommer jag inte ihåg för det är ingen som har sagt något till mig. Så nu ska jag tydligen dit för att sen åka till IKEA. Man blir ju verkligen jätteglad när man inte får reda på saker och ting. Usch, jag tror inte att det är en bra dag idag, känner mig lite grinig. Och nu ska jag sluta gnälla här på bloggen för idag.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0