100 gånger bättre...

...har den här dagen varit mot vad den var igår. Fast jag tror att dagen fick sitt stora lyft när det började snöa! Underbart, jag älskar verkligen snön så det var till min stora lycka som det visade sig att den faktiskt stannade kvar på marken. Ljuvligt!
Utvecklingssamtal, partyklädesshopping och firande av morbror och plastkusin är det som har stått på schemat idag. Och allt gick någorlunda galant så nu kan jag somna gott. För ja, jag ska faktiskt gå och sova nu, det behövs efter den här veckan. Jag tror faktiskt att jag ska lägga mig och inte gå upp förrän jag behöver börja göra mig iordning för utgång imorgon. Det vore.

puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst är det kul med snö!? Du är typ den enda som tycker som mig :P

2008-11-22 @ 22:54:01
URL: http://maariiiaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Skit oxå skrevi i fel inlägg, men jaja... Hoppas du har en braig utekväll då :P

2008-11-22 @ 22:55:10
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0