Regn?

Jag är så sugen på glass, men samtidigt fryser jag så på något sätt är jag både sugen och inte sugen. Eftersom vi inte har någon glass hemma så är valet i alla fall lätt att göra. Imorgon kanske.
Idag har det varit en sån där rys-dag, när man fryser hela tiden och bara går och väntar på att det ska börja regna. Jag vill att det ska komma ett ösregn och att det sen ska vara sol ett bra tag.
Hur som, idag blev vi klara med power-pointen i geografin, som blev väldigt fin (hehe, efter några timmar framför datorn) så nu är det bara att läsa på inför redovisningen. Nästa vecka är det en hel del som ska vara gjort i skolan så under helgen blir det skolarbete för nästan hela slanten. Jag var faktiskt duktig igår och läste i svenskaboken så nu har jag bara ca 70 sidor kvar.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0