nothing to do

Man har inte behövt jobba ihjäl sig direkt idag. En del lektioner var inställda idag så vi hade bara två stycken, eller tre men den tredje var engelskan där vi kom sent och när vi väl kom dit så behövde vi bara berätta vad vi skrivit i hemuppgiften och sen fick vi gå. Det tog fem minuter. För att fylla ut håltimmarna så blev det stan och Bergvik för min och Marikas del.
Bergvik två gånger för mig, jag följde med mamma och moster till IKEA och sen åkte vi till OBS. Vi köpte inte något roligt, bara förvaringssaker och massa värmeljus. Nu ska jag börja på inlämningsuppgiften i företagsekonomi, behovstrappan tror jag att jag ska skriva om.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0