Men!

Just nu sitter jag vid köksbordet här hemma och funderar på vad jag ska äta idag. Ska det bli nudlar, kanske bara några mackor, pannkakor eller finns det nåt annat kul, jag har ju så dålig fantasi när det kommer till mat.
Anledningen till att jag ska äta hemma är att vi redan har slutat för dagen, det enda som stod på schemat idag var en föreläsning om doping. Det var faktiskt intressant och det blev ju ännu lite roligare när det var min mosters man som föreläste. Mina kusiner fick också vara med, fast på bild.
När vi fick sluta så tidigt blev jag glad för då tänkte jag att dagen kan tillbringas i solen så jag slipper se ut som om jag aldrig varit utomhus i hela mitt liv. Och solen lyste hela vägen hem, tills jag låste upp dörren. Då gick den i moln och det verkar som om det är svårt för den att ta sig fram igen. Men den kanske vill lysa på mig sen när jag har lagat mat. Pannkakor blir det förresten.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0