trött, trött, trött....

Det har varit en väldigt seg dag idag. Har bara velat sova bort den. Dagen började med prov, Ekologi, det var ett lätt prov men jag tror tyvärr att jag slarvade bort många av frågorna. Jag fick förresten tillbaka mitt företagsekonomiprov i tisdags. Och jag är mycket nöjd med resultatet. Det var ett ganska svårt prov men jag fick faktiskt vg+ på det, tredje bästa i klassen. Så jag känner mig lite stolt faktiskt. Men nu är det aktiekunskapsprovet imorgon som gäller. Det kommer nog inte bli en lätt match direkt, speciellt eftersom jag inte har någon som helst lust att plugga just nu, är bara trött och fortfarande lite illamående. Det sistnämnda beror på att jag och Marika bestämde oss för att äta en muffins på mat & muffins. Supergott var det, och nu har jag  tre gånger kvar att äta där eftersom det finns tre sorter som jag inte smakat än och det måste jag såklart göra. Jag tror att jag får lov att utnämna Mat & Muffins till mitt nya favoritställe.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0