Studiedag

Idag har det varit studiedag så jag har varit ledig. Men det har inte hänt så mycket, kände mig bättre ett tag så då passade jag på att ta en promenad med mamma som också var ledig. Det var skönt att komma ut lite då det känns som att jag har suttit inne hur länge som helst. Fast det var väldigt skönt att komma in sen också eftersom det blåste och var väldigt kallt. Jag har även läst i engelskaboken idag, en hel del faktiskt. Jag upptäckte att det är drygt tre veckor kvar innan den ska vara utläst och jag har mer än hälften kvar så nu blir det bara till att läsa så fort man får tid över. Om det bara hade vart en bra bok. Boken är mer av en barnbok och de pratar med yorkshire-dialekt som är väldig svår att förstå, så det tar ett tag för mig att läsa den då jag måste läsa om en del meningar flera gånger för att förstå. Men jag har bestämt mig för att jag ska hinna läsa ut den, får hitta på en belöning så att jag gör det.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0